Decode .
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Decode .
Foto:
Naam:
Decode
Ras:
Amerikaanse Mustang
Geslacht:
Merrie
Leeftijd:
10
Karakter:
Decode is een ambitieuze, en soms harde merrie. Ze is uit haar kudde gestapt, en heeft besloten anders te leven. Ondanks haar verleden kan ze erg aardig zijn, zolang jij dat ook tegen haar bent. Ze is slim, en alles in het leven is een strategie volgens haar.
Eventuele info:
Ze is geboren in een kudde die uit was op grote aantallen van paarden en veroveringen van land, met gebruik van veel geweld. Decode was de dochter van de leider en de leidster, en zo werd ze ook opgevoed. Ze kreeg vechtlessen en bleek erg getalenteerd te zijn voor een merrie, ze versloeg hengsten die veel meer ervaring hadden dan haar. Door de jaren heen heeft ze de rooftochten geleid en moordlustige nieuwelingen getraind voor het 'leger'.
Ze kickte op de spanning en de overwinningen, en was het al snel weer vergeten als een een dode viel dankzij het leger of haar zelf. Maar op een dag werd ze wakker geschud met waar ze mee bezig was, en ze verdween uit de kudde zonder bericht te geven aan haar ouders of de kudde.
Extra's:
2 Uithoudingsvermogen
3 Kracht
Laatst aangepast door Emma op za jul 11, 2009 11:44 pm; in totaal 6 keer bewerkt
/- Kladruber
- Aantal berichten : 1666
Leeftijd : 28
Registration date : 22-01-09
Re: Decode .
Is ze niet leuk?
/- Kladruber
Ik vond haar zo leuk, daar moest ik wat foto's van hebben!
/- Kladruber
Is dat kleine paardje op de 4de foto misschien haar veulentje? Want aan die uiers te zien heeft ze wel een veulen gehad lijkt mij
Ik denk dat het haar veulentje is idd, maar dan wel van vorig jaar, ze had geen veulentje en is ook niet drachtig dit jaar, wel apart
/- Kladruber
Ik vind haar er best wel drachtig uitzien, of komt dat door het gras?
Hoe weet je dat ze niet drachtig is?
Hoe weet je dat ze niet drachtig is?
Haha, mijn moeder vond haar er ook niet drachtig uitzien, terwijl het wel de tijd van het jaar is. Maar misschien dat het een erg laat veulen is, kan best.
We zijn ook bij een groot opvangcentrum voor Mustangs geweest, en daar liepen allemaal paarden die je kon adopteren, bijna elke merrie had een veulen, er liepen er wel honderd ofzo
We zijn ook bij een groot opvangcentrum voor Mustangs geweest, en daar liepen allemaal paarden die je kon adopteren, bijna elke merrie had een veulen, er liepen er wel honderd ofzo
/- Kladruber
Nou, dan mag je hem voor 180 dollar mee naar huis nemen. xD
Maar dan moet je een contract afleggen dat je hem niet naar de slager brengt ofzo, ze checken wel waar hij terecht komt.
Maar dan moet je een contract afleggen dat je hem niet naar de slager brengt ofzo, ze checken wel waar hij terecht komt.
/- Kladruber
Hahaha, ik had er bijna één meegenomen x)
De prijzen waren verschillend, volgens mij betaalde je 180 dollars voor een merrie, en 160 voor een hengst. En 150 voor een muildier, die liepen er ook tussen, ook al heb ik ze niet gezien :')
De prijzen waren verschillend, volgens mij betaalde je 180 dollars voor een merrie, en 160 voor een hengst. En 150 voor een muildier, die liepen er ook tussen, ook al heb ik ze niet gezien :')
/- Kladruber
Mag er hier een kracht bij?
/- Kladruber
Kan hier een uithoudingsvermogen punt bij?
/- Kladruber
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: